sjukhuset..

Sorry att jag inte har kunnat blogga! men jag låg på sjukhuset igår.. för att jag har lite problem med
hjärtat och andningen! :( men nu är jag hemma igen ! och mår lite bättre men men hoppas jag blir bättre snart! vill kunna träna och leva livet!!
Men idag så hade ju jag en privat chaufför ! Dennis Larsen! :D till farsan! tack du är en rikgit snäll pöjk! :D
nej nu sitter jag här och har presic pratat med älsklingen i telefonen, och nu sitter jag här och pratar med mamma om skolan!





älskar dig jätte mycket mamma! du har hjälpt mig med måååånga saker! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisaaa

Hej där söta tjejen!

Du har en mycket fin blogg. Kolla gärna in på min. Ha det fint!

2012-02-02 @ 20:40:50
URL: http://lovisalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0