Seeeeeeg!..


Nu har min blogg börjat dampa... kan jag inte mobilbloggaså kommer fan någe annat problem!
men nu kan ju jag mobilblogga, hoppas bara att bloggen slutar dampa!
Idag har man bara dunkat extra mycket musik eftersom det fanns absolut inget att göra.... men jag hade
tur idag Tim och Pierre rädda min dag! puhhh!! TAAAACK! :D är ju ganska seg eftersom älsklingen skulle ju
upp och jobba så jag fick ju skrika på han tills han vakna :) jag somnade inte förens klockan 3 låg och
tittade bloggar och när älsklingen sov! Sen upp klockan halv 6 och som sakt skrika på älsklingen men jag
somnade inte förens klockan 9.. och vaknade 11... så jag är ganska trött.
nej nyss käkat ska nog hoppa in i duschen elr nej badet mycket skööönare ! bara slappna av (:
byebye mina Sötnosar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0