Nyår!

Hej! mitt Nyår har varit Toppen kunde bara inte bli bättre eftersom jag
firade med dom bästa och i Närkes Kil!
och så fick jag nyårpussen av min älskade! :-*
och maten var nog nästan det bästa.. PIZZA!!
sen på söndagseftermiddagen åkte jag Ebba och Älsklingen hem.. :(
men vi gjorde en skiiiit rolig grej när vi kom till oden! vi sladda! sjukt många timmar!
sen när man blunda kännde man fortfarande att man sladda fast vi inte ens gjode det! FRÄNT!!
sen var det bestämmt att jag skulle åka till farsan och jobba lite! tjäna lite pengar men sen insåg
jag att jag ville komma dit för att täffa min saknade lilla syster och min lossa mamma men hon skulle jobba hela veckan och Moa skulle vara på dagis hela veckan :( så om inte älskling ska åka cross på söndag åker jag till farsan i helgen ! men det är bara de att Ebba och Marcus vill att jag och älsklinge kommer upp till Närkes Kil i helgen!.. omg vad ska jag ta mig te?
men nu ska jag vänta på att Tim ska svara så att jag får träffa honom och Rippe ;D
nej nu ska nog jag fixa mig lite!
byebye!

Kommentarer
Postat av: Julia

härligt att du har haft det bra på nyår (:

2012-01-04 @ 15:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0