Mys!

Mys kväll med dom bästa hemma hos Ebba :) åt massa gott Tackar Bebis!
nej sov ju typ hela dagen idag.. vaknade klockan 4... och käkade Pizza ! jävla tjockis jag är!
nej nu finns det typ inte så mycket att göra ? kanske titta hur det går för älsklingen om han hittar sina cross kläder (: blir nog en tidig kväll för oss eftersom vi ska typ upp vid 7 halv 8 och sedan vidare till Arboga ! :D
föresten var med på tv idag ifrån Power Meet! snacka om att jag saknar sommaren!! vill att det ska bli sommar nu! så man kan få åka till Power Meet och Classic Car Week!!!

http://svtplay.se/t/103478/dokumentarfilm


tryck på den så kommer det ifrån Power Meet !
om ni vill se mig så är jag efter 40 och 43 minuter.
Jag står i svatra shorts och en vit tröja med turkosa ränder
och så håller jag i en systemkamera ! :D
och så är min mamma med i gul klänning med svarta prickar :)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0