Fredag!

Hejsan som jag skrev så kom Frida på nattbesök igår! och det blev bara att sova i 2 timmar innan Ebba ringde och väckte oss och sa att hon skulle komma!  och så kom Älskling och Marcus hem till mig  :D Ebba vart ju överlycklig eftersom att det var en överraskning att Marcus skulle komma ! :D sen hade alla vi kul tills Frida skulle åka hem.. Men vi hade kul iaf :) och en sent vart natten med..
men nu sitter jag här och käkar frukost med älsklingen och han ska snart åka till verkstaden och jobba med trallan och dom andra är i Närkes Kil.. men jag får väl hitta på något med Tim och grabbarna :D
nej nu ska jag fortsätta att äta frukost :)
byebye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0