Skolan :)

hejsan! :)
igår var det en ganska trevlig dag, var hemma hos pappa till klockan 14.00
sen skjutsade han hem mig, sen gick jag ut och träffade Tim och bad han följa med
mig till maxi för att köpa smink :)
sen gick vi och träffade Henke och Anton vid aramis för att dom åt pizza, sen gick vi
till maxi och väntade på att Pierre skulle komma men jag och Tim gick hem så
länge och hämtade jackor för att vi fröööööössssss så jävla mycket :)
men sen gick vi tbx till maxi då sitter Pierre och Henke och trycker i sig
varsin glass  ? :O
men sen kom Pierre på att vi skulle käka pizza, ja då gjorde vi det inne på svängen ;)
jag Henke och Tim delade på en pizza och Pierre fick äta sin jäääääätttttteee STORA barn
pizza själv :)
men sen lämnade vi Tim på tågstationen :( och tog ett riktigt fårvääääääääälll...... :(
men om 2 veckor är han tbx !!! :D då jävla ska vi fira honom ! :D han fyller juuuuuun ;)
men nu ska jag gå och käka :) hejjjjjssssssveeeejjjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0