Askersund!<3

hejsan alla ;) helgen har varit bra, förutom i fredags jag skulle till Ebbas Pary/ tjejkväll
men jag vart hemma.. :(
men jag åkte till A.sund i lördas och hade det riktgit jävla kul !
idag så var ja Frida, Jesper, Niklas och Matida och käka pizza på Bellas :)
sen drog vi te någon jävla lekplats och satte oss...... sen kom Jesper på att vi skulle
ut och fiska då ringdev Peter och han sa att han skulle hämta oss och skjutsa oss
till vinna, då åkte vi först till Busstorget och träffade Kim, Joppe och Niklas...
sen åkte vi till vinna i Kims traktor hem till Jesper sen drog vi ner och fiska,
i den första sjön så åkte Peter och Jesper själva, och i den andra sjön så åkte alla
ut, jag Kim och Jesper åkte i en båt och Frida, Peter och Joppe åkte i en annan
sen hade vi en tävling men som kinde ro snabbast, Peter mot Jesper och Jesper stallde sig
upp i båten och ska ro..... då skriker jag att han ska sätta sig ner och ta det lugnt, men han
skeeeeeeeeeeet i det han fick fa skylla sig själv åran gick av..... AAHHAHAAHHHAHH
sen hade vi vatten krig och då hade Peter sönder en annan åra...
och Jesper hoppa i sjön och tog med sig båten.. HAAHAHHAHAH ASSSSS GAAAARV!
sen drog Jesper, Frida och Peter till stan för att dom skulle köpa Pizza men han hade inga pengar
och på vägen hem vart det dike för Kims tralla :(
sen kom dom iaf tbx då drog jag, Peter, Kim och Jesper ut en sväng i skogen för att
testa Kim tralla men när vi var inne i skogen så gick det åt HELVETE ! bakaxelras......
då var skjutsen borta...... men sen fick jag iaf skjust till stan av Kims mamma, sen ringde jag
mamma och sa attt hon skulle hämta mig i A-sund vid Netto, men Peter skjutsa mig dit efter
vi hade fått igång hans tralla :) Tack för en underbar helg, fast jag har varit jävligt sjuk... ;(

nej nu ska jag sova Godnatt !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0