A-sund♥

hejsan alla blogg läsare! :D
igår sa jag ju att jag skulle till skolan, men jag ligger här i sängen
och hostar söönder och gör sviiiiin ont i halsen :( och feber... jag saknar faktiskt skolan :/
idag skule jag till Ebbas tjejkväll men vet inte om jag ska dit med min feber... :(
men man får väl alltid hoppas på att febern går bort tills ikv !
ska till A-sund och röja lite i helgen men Lådan och Kompus :D
Frida kunde tydligen inte vara :/
men nu ska jag inte depppa för det :)
har inte ätit på 2 dagar och jag känner att det går inte äta.... med min hals...
nu väntar jag bara på att Lådan ska ringa mig :) hoppas att Kompus också
gör det så jag vet om jag ska åka med honom elr inte ? :)
puss puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0