Helgen = BÄST!!!

Har haft det lite tuft nu så jag har inte kunnat blogga på ett bra tag..... :(
förlåt..
men nu ska jag blogga lite :)
tänkte börja med helgen, helgen var toppen :D i fredags så åkte jag Ebba och Freddan
in till stan och hämtade Marcus, sen vidare till Närkekil och hade det riktigt jävla gött
där :-D !!!!!!!!
Lördag vaknade runt 12/ 1 om jag inte minns fel men skit samma... upp och käka frukost
sen titta tv, Ebba och jag fixade oss medans grabbarna var ute och fixade på gården
sen drog vi till tjurarna och matade och massa skit.
sen skjutsade vi älsklingen till stan eftersom att han hade crossavslutning :D
sen drog Marcus. jag och Ebba och käka pizza i mellringe ;) sen drog vi till Närkekil
igen och checka filmer och mös :) sen ringde freddan och sa att vi skulle hämta honom vid
resecentrum så vi fick åka på en gång.
sen kom vi alla hem och mös och tittade på film igen och hade det så jävla kul! :D
denna helg glömmer jag ALRDIG, mycket skratt och gråt och mycket mys :D
och en tråkig grej är att pys och fnys inte ville starta eftersom att bränslepumpen är paaaajjjjj :(
men allt var tuuuuuuuuuuuuuuuppppppppeeeeen :)

och nu i början av vekcan har också varit bra eftersom att jag hittade nycklarna till skåpet
i skolan :D sen fick jag reda på att jag ligger efter med 1 prov.... Matte prov jävla skit grej...
men imorn ska jag in till nygatan klockan 10 med morsan, ska bli kul och se vad han säger !
men nu ska jag gå och leta efter mitt busskort i väskan och hoppas på att jag hittar den :)
men pusspuss på er alla snyggingar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0