hela helgen + lite till...

hej :) orkar inte blogga hela jävla tiden.... kanske gör det 1 gång i veckan :) ¨
Men jag kan börja med helgen :)

Fredags: Jennifer och Ebba kom och hälsade på mig i kumla :) mamma
skjutsade oss till oden så gick vi på kyrkan och gården, sen drog alla hem och jag drog till
älsklingen och sov :D

Lördag: var ute och åt med Freddans släkt, hans morfar fyllde år :) sen drog vi hem och hämtade
Danne, Ebba och Jennifer :) sen drog vi vidare till mässan och hade allmänt skit roligt :)))
sen vidare till HÄLLABROTTET! och feeeeestade och snackade med folket sen drog vi hem...
 inte världens bästa men ah... asså när vi kom hem... men jag hade iaf skit kuuuuul den kvällen!
hoppas dom andra också hade det :D men det vart mycket sen med iaf :D

Söndag: tog det JÄVLIGT LUGNT mådde inte bra alls.....

Måndag: SHOPPADE LOSS MED MAMMA BRORSAN OCH EBBA ! :D kläder och pearcingar till
läppen och smiley :D och Donken såklart :D      taack du är världens bästa mamma :D

Tisdag (idag) : drog ut och träffade Timpan och Henke och drog vidare till Rippe men han
låg och sov så jag väckte honom ! :D sen spelade Tim och Henke hockey :) så jag och Rippe
tittade på, men Rippe halv så lite..... hahah men sen ringde Ebba och sa vart fan är du?
jag är hemma hos dig.... då blev det att alla fick gå hem till mig och vänta tills jag hade
ätit och fixat mig och sånt... :D¨
sen drog alla vi till gården i via :D
sen drog jag och Ebba och träffade Sofijah sen drog Ebba och jag till gården igen
och väntade på Timpan, AE och Rippe :) sen drog vi vidare hem till Tim och nu sitter
Ebbskrut med sin telefon och leker ... Tim och Rippe spelar fotboll och jag sitter här och skriver världens längsta inlägg...... 
men sen ska jag och Ebbskrut dra hem :D



HAha jag och Rippe är normala jag vet ;) på vägen hem till Timpan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0