torsdag!

hejsan alla människor :D

idag vaknade jag runt 1 och det första jag gjorde var att sätta mig
och spela Xbox slim :D sen kom morsan då klädde jag på mig sen drog
vi ner till mona lisa och käkade :D jag käkade kyckling rulle så jävla gott :D
sen drog jag till maxi och träffa Tim, Rippe och Henke :D
då blev det att dra till gården och snacka med allt folk där :)
sen blev det att träffa Putte, Gunnar en snabbis ;) och nu sitter jag här och
är ganska ledsen..... och jag saknar min älskling så jävla mycket så jag åhhh jag
klarar inte det här... men jag ska typ snart sova ska upp ganska tidigt, om jag nu kan sova..
troligtvis inte!.... :(  menmen oden imorn iaf :D





här kommer en bild på mig och Rippe ifrån i tisdags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0