fredag och lördag!

HEJ :D 
måste berätta lite snabbt om går dagen.... så jävla sjukt så det är inte sant....
men iaf, mamma skjutsade mig till Ebba vid halv 6, sen drog hon och jag till kyrkan var där
tills bussen gick 21.32.... in till stan! :)
sen hämtade älsklingen och Marcus mig och Ebba i stan.
så drog vi vidare till mässan och stog där ett jävla bra tag, sen klockan 03.20 så
drog vi och käkade på max MUUUUUMMMMMMSSS!! sen kom det folk till max som ville åka med
oss typ freddans kompisar och Johan, och dom ville till mässan så vi stannade där det var 1 bil som
stog där så vi stannade till och pratade och stängde av bilen såklart och sen när vi skulle dra så
startade inte bilen och vi fick massa hjälp och vi hittade inte felet så vi fick ringa mamma klockan 6 på
morgonen och hon låg och sov men hon fick hämta oss inne i stan ;D
så älskling, Marcus och Ebba sov hos mig men ingen somnade typ förens vig halv 8 8 någon stans....
sen kommer mamma in och väcker oss vid 11 och säger att pappa har ringt typ 10000 gånger...
men sen somnade alla om och vaknade inte förens klockan kvart över 3 typ..... sen skulle Marcus och
Freddan åka buss in till stan men mamma skjutsade in dom sen skjutsade hem Ebba och skjutsade hem mig
till farsan.. så nu sitter jag här och glor in i 2 dumdunkar... ( tv:n och datorn )  

puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0