bussen!

Tja!! :D idag gick man man upp halv åtta :/ bussen går åtta så vart att fixa sig jävligt snabbt!
jag hann med bussen :)
skolan har varit jävligt bra!
hahahaha när jag skulle gå ut från skolan till bussen då kommer Matte och Kim och Matte hoppar in i Emma och mig då ramlade jag nästan XD sen kommer Elin då sätter ho krok ben på mig och då ramlar jag och flyger jag rakt in i en vägg XD sen springer jag in i en dörr! XD fick en bula :( <33
sen stannar inte bussen där jag ska gå av då fick jag gå av långt åt helvete sen ringde jag till pappa så han fick hämta mig! :)<3

KRAM till alla som läser ;)

mitt nya namn Frallan!:) Ps. inte jag som har kommit på  det namnet :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0