Snabbt inlägg!.....

Hejsan har inte haft tid att lägga upp något nu den senaste tiden!!!...

Idag har jag varit hos syrran och hälsat på :) sen drog man och handlade en ny parfym igen :) den luktar jätte gott :D

Reserverat och klart för platserna in för bion imorgon med världens bästa Rebecca!!

Nu ska jag föna (stav) mitt hår så att det inte är blött elr man kanske ska ha små, små flätor i håret så att det blir fint imorn ? :) 
 
Gullivers Resor 3D ska vi se :)

Jag ska F*n se till att så att vi kan träffas Älskling!...
jag måste bara försöka att hitta någon som har ett busskort att låna ut!
om inte du kan komma till mig!? <3

efter jag har fixat mig så blire cola, Chips och Wallander :)

Saknar dig Älskling! Hoppas att vi ses snart...!!!! :D



/ Marlie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0