Fy fan!

Hejsan! idag vaknade jag halv 8 och var tvungen att springa till bussen för att den går klokcan 08:00 men buss fan hadeört ner i diket!!!! bussen kom klockan 08:30 !!!! fan jag fick vänta skiiit läänge!!!!.....
när man äntligen kom till skolan var det ganska bra! men inte efter maten!! jag kliade sönder min kropp och var tvungen att gå tïll skolsyster och få salva och skit!!!....
Sen typ efter 20 minuter kunde jag inte andas! jag fick PANIK!!!!....
jag vart ´skit rädd jag visste inte vad ´jag skulle göra!!!!....
så jag , Becca och Skolsyster fick ta mig till vårdcentralen och när jag kom in dit så sprang det skit många läkare in till mig!, jag fick massa tabletter, Sprutor och massa saker!!!
kommer inte ihåg någonting ( jo jag skakade sönder )
Becca var med och jag tycker så synd om henne....
Dom tänkte ringa ambulansen men ´jag ville inte åka in dit! sen typ innan ´jag skulle gå så sa dom att jag måste åka in till akuten nu! men jag sa nej jag vill inte!!!....
men då sa hon att om det händer igen så måste jag åka in till sjukhuset på en gång!!!...
Fan vad jag hatar det här!..... det känns som att min kropp inte orkarleva längre!! jag trodde fan att det var sista dagen i mitt liv.....!

En RÄDD Mallan! :/ <3



Kommentarer
Postat av: matildasetterman

det kommer ordna sig hjärtat!

jag älskardig, & det vet du!

jag kommer alltid finnas här för dig, vårt som tort, dag som natt..!! (L)

2011-02-11 @ 21:36:15
URL: http://matildasetterman.blogg.se/
Postat av: matildasetterman

älskar dig med hjärtat!<3

2011-02-12 @ 18:21:51
URL: http://matildasetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0