Fuck tele!

Hejsan! nu har jag sett att det inte går att skriva inlägg ifrån telefonen... så allt jag har skrivit finns
inte...
Idag har jag bara tagit det extra lugnt eftersom älsklingen har varit iväg och jobbat !
så jag har gosat ner mig i soffan med Disel och mös med honom och titta film :)
sen har jag frusit hela dagen så jag hoppade in i en varm dusch så himla skönt! :D
men nu väntar jag på att mamma ska komma och hämta mig!
och älsklingen är i verkstaden och jobbar med Pys och Fnys !

men nu ska jag komma in på ett helt annat samtalsämne: Ja man väljer ju själv om man vill höra av sig elr inte... jag tänker inte höra av mig förens du har gjort det!!!

men hejdå alla underbara!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0