ingen rubrik :O)

Heej idag va det konsert i aulan jag och Nattha , Michan , Linnea vi fick sjunga Because of you Jag och Nattha sjung. Linnea spelade gitarr och Michan spelade piano (L) <3<3<3
först så spelade vi för 6-7 och sen 8-9 :) <3<3 Lärarna ÄGDE SÖNDER!!!!!!!!!!!!!
Sista dagen jag fick vara på vialund för evigt!!! ;( <3
idag blire att åka hem till min fader:):)'
lördag kanske BOWLA :) (L)'
Söndag kanske åka och titta på min tävling
åka till mamma :)
Måndag TANDLÄKAREN :( <3<3
Tisdag tbx till pappa :)
PÅ fredag klockan 09:50 ungefär ska man åka till stockholm sen kliva på båten till ÅBO (L) <3<3


GOD JUL ALLA! (L)(L)(L) <3<3<3<3<3<3



/MallanBrallsson........<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0